Τα μέλη της Κριτικής Επιτροπής οφείλουν να αυτοεξαιρεθούν από τη βαθμολόγηση οποιασδήποτε άλλης συμμετοχής με την οποία έχουν ή είχαν τον ουσιώδη χρόνοκάποια σχέση, προβαίνοντας σε σχετική δήλωση στην online πλατφόρμα αξιολόγησης.
Για να θεωρηθεί έγκυρη μία υποψηφιότητα θα πρέπει μέχρι τις 04/07/2025
Συμπληρώστε τον τίτλο υποψηφιότητας / event με πεζοκεφαλαία γράμματα, όπως επιθυμείτε να ανακοινωθεί στο βραβείο. Tip: Σας προτείνουμε να μην γράφετε μεγάλους τίτλους. Εάν έχετε πολλαπλές συμμετοχές για το ίδιο έργο /πρωτοβουλία, προσαρμόστε τον τίτλο και το κείμενο ανάλογα με την περιγραφή της κατηγορίας. Συμπληρώστε την εμπορική επωνυμία του πελάτη, αν πρόκειται για εταιρεία, ή το ονοματεπώνυμο του πελάτη αν πρόκειται για φυσικό πρόσωπο. Συμπληρώστε την επωνυμία της συμμετέχουσας εταιρείας/φυσικού προσώπου, όπως επιθυμείτε να ανακοινωθεί. Σημείωση: Οι συμμετέχοντες ανά υποψηφιότητα μπορεί να είναι περισσότεροι από ένας. 4a. Γενική περιγραφή Έργου/Event (Έως 200 λέξεις) 4b. Στρατηγική & Στόχοι, Δημιουργικότητα & Καινοτομία – 40% βαρύτητα (Έως 500 λέξεις) 4c. Σχεδιασμός – Εκτέλεση, Αποτελέσματα & ROI – 60% βαρύτητα (Έως 600 λέξεις) 4d. Event / Project Budget
Συμπληρώστε τον τίτλο υποψηφιότητας / ενέργειας με πεζοκεφαλαία γράμματα, όπως επιθυμείτε να ανακοινωθεί στο βραβείο. Tip: Σας προτείνουμε να μην γράφετε μεγάλους τίτλους. Εάν έχετε πολλαπλές συμμετοχές για το ίδιο έργο /πρωτοβουλία, προσαρμόστε τον τίτλο και το κείμενο ανάλογα με την περιγραφή της κατηγορίας. Συμπληρώστε την εμπορική επωνυμία του πελάτη, αν πρόκειται για εταιρεία, ή το ονοματεπώνυμο του πελάτη αν πρόκειται για φυσικό πρόσωπο. Συμπληρώστε την επωνυμία της συμμετέχουσας εταιρείας/φυσικού προσώπου, όπως επιθυμείτε να ανακοινωθεί. Σημείωση: Οι συμμετέχοντες ανά υποψηφιότητα μπορεί να είναι περισσότεροι από ένας. 4a. Γενική περιγραφή Έργου/Ενέργειας Επικοινωνίας (Έως 200 λέξεις) 4b. Κριτήριο Δημιουργικότητας & Καινοτομίας – 50% βαρύτητα 4c. Κριτήριο Αποτελέσματα / ROI – 50% βαρύτητα
Συμπληρώστε τον τίτλο υποψηφιότητας / venue με πεζοκεφαλαία γράμματα, όπως επιθυμείτε να ανακοινωθεί στο βραβείο. Tip: Σας προτείνουμε να μην γράφετε μεγάλους τίτλους. Εάν έχετε πολλαπλές συμμετοχές για το ίδιο έργο /πρωτοβουλία, προσαρμόστε τον τίτλο και το κείμενο ανάλογα με την περιγραφή της κατηγορίας. Συμπληρώστε την επωνυμία της συμμετέχουσας εταιρείας/φυσικού προσώπου, όπως επιθυμείτε να ανακοινωθεί. Σημείωση: Οι συμμετέχοντες ανά υποψηφιότητα μπορεί να είναι περισσότεροι από ένας. 3a. Γενική Περιγραφή Venue – 80% βαρύτητα (Έως 800 λέξεις) 3b. Αναφορά σε μέχρι 3 events που πραγματοποιήθηκαν στο χώρο κατά την περίοδο …. και μικρή περιγραφή του/των events, με έμφαση στο πως ο χώρος αξιοποιήθηκε για να αναδείξει το/τα event(s) και να ικανοποιήσει τους συμμετέχοντες/προσκεκλημένους. – 20% βαρύτητα (Έως 500 λέξεις)
Συμπληρώστε τον τίτλο υποψηφιότητας με πεζοκεφαλαία γράμματα, όπως επιθυμείτε να ανακοινωθεί στο βραβείο. Tip: Σας προτείνουμε να μην γράφετε μεγάλους τίτλους. Εάν έχετε πολλαπλές συμμετοχές για το ίδιο έργο /πρωτοβουλία, προσαρμόστε τον τίτλο και το κείμενο ανάλογα με την περιγραφή της κατηγορίας. Συμπληρώστε την επωνυμία της συμμετέχουσας εταιρείας/φυσικού προσώπου, όπως επιθυμείτε να ανακοινωθεί. Σημείωση: Οι συμμετέχοντες ανά υποψηφιότητα μπορεί να είναι περισσότεροι από ένας. 3a. Αναφορά στις παρεχόμενες υπηρεσίες από την εταιρεία/ τον επαγγελματία – 60% βαρύτητα (Έως 800 λέξεις) 3b. Αναφορά σε μέχρι 3 events κατά την περίοδο …. και μικρή περιγραφή του/των events, με έμφαση στην προστιθέμενη αξία που προσέδωσε στο/α event(s) η υποψήφια εταιρεία/ο υποψήφιος επαγγελματίας. – 40% βαρύτητα (Έως 500 λέξεις)
5. Media-Ready Synopsis (έως 200 λέξεις) Παρακαλούμε να μας επισημάνετε αν στο κείμενο της υποψηφιότητάς σας υπάρχουν εμπιστευτικά στοιχεία, τα οποία δεν θέλετε να δημοσιοποιηθούν. 6. Στην παραπάνω περιγραφή υπάρχουν εμπιστευτικά στοιχεία; Παρακαλούμε να μας επισημάνετε αν στο κείμενο της υποψηφιότητάς σας υπάρχουν εμπιστευτικά στοιχεία, τα οποία δεν θέλετε να δημοσιοποιηθούν. 7. Links (προαιρετικά) Προσθέστε ένα ή περισσότερα ενεργά links της υποψηφιότητάς σας. 8. Φωτογραφίες (προαιρετικά – 5 αρχεία – αρχεία png, jpg ή gif, έως 5 ΜΒ το αρχείο) Προσθέστε οπτικό υλικό εάν πιστεύετε ότι θα διευκολύνει το έργο της Κριτικής Επιτροπής και θα συμβάλει στην καλύτερη κατανόηση και αξιολόγηση της υποψηφιότητας. Προτείνουμε να μην υποβάλετε πάνω από 5 αρχεία. 9. Γραφήματα (προαιρετικά – 5 αρχεία – αρχείο .pdf, μέχρι 5MB το αρχείο) Συμπεριλάβετε γραφήματα (σε pdf) εάν πιστεύετε ότι θα διευκολύνουν το έργο της Κριτικής Επιτροπής και θα συμβάλουν στην καλύτερη κατανόηση και αξιολόγηση της υποψηφιότητας. Προτείνουμε να μην υποβάλετε πάνω από 5 αρχεία. 10. Case Study Video Link (προαιρετικά – YouΤube, Vimeo, Wistia, Loom ή Facebook Video) Προσθέστε το link με το video της υποψηφιότητάς σας. (https://www.youtube.com/watch?v=12345678 ή https://vimeo.com/12345678). Για συμβουλές πώς να συντάξετε μια πετυχημένη υποψηφιότητα, συμβουλευτείτε το site των βραβείων ή μιλήστε με τον υπεύθυνο συμμετοχών.
Κόστος Υποψηφιότητας: €300 + 19% ΦΠΑ Από 3 υποψηφιότητες και πάνω: €250/υποψηφιότητα + 19% ΦΠΑ Από 6 υποψηφιότητες και πάνω: €210/υποψηφιότητα + 19% ΦΠΑ Από 10 υποψηφιότητεςκαι πάνω: €195/υποψηφιότητα + 19% ΦΠΑ Σημείωση: Κάθε συμμετέχουσα εταιρεία δικαιούται δύο δωρεάν προσκλήσεις για την τελετή απονομής των βραβείων. Οι δωρεάν προσκλήσεις ισχύουν ανά εταιρεία ανεξαρτήτως του αριθμού των υποψηφιοτήτων.
Η διαδικασία αξιολόγησης, τα ζητούμενα και οι όροι συμμετοχής των βραβείων
ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Υποχρεωτικά ζητούμενα
Κατηγορίες
1 BRAND & EXPERIENCES, 2. CORPORATE EVENTS, 3. THEMATIC EVENTS
Μια μικρή περιγραφή της υποψηφιότητάς/εκδήλωσής σας με βασικά στοιχεία: που και πότε υλοποιήθηκε, ποιοι/πόσοι παρευρέθηκαν, ποιος ήταν ο στόχος.
Σκοπός που εξυπηρετεί η ενέργεια/εκδήλωση, προϊοντικοί ή εταιρικοί στόχοι, σχέση με τους ευρύτερους στόχους στρατηγικής μάρκετινγκ, και πώς βοήθησε το activation στην υλοποίησή τους. Δημιουργική ιδέα και δημιουργική εκτέλεση, καθώς και η μεταφορά τους από τη σύλληψη στην υλοποίηση.
Έμφαση σε όλα τα επιμέρους συστατικά υλοποίησης μιας εκδήλωσης, και στα στοιχεία που το κοινό μπορούσε να δει, να αγγίξει, να ακούσει, να αισθανθεί και να αλληλεπιδράσει, συνεισφέροντας έτσι καθολικά στο τελικό αποτέλεσμα της live εμπειρίας. Παράθεση ποσοτικών/ποιοτικών στοιχείων αναφορικά με αύξηση ή επίτευξη στόχων πωλήσεων, ενεργοποίηση και δέσμευση του κοινού, επίτευξη KPIs, αποτελεσματικότητα ως προς το brand perception, δημοσιογραφική κάλυψη, προσέλκυση κοινού, social media reach.
– μέχρι 20Κ ευρώ
– 20-50Κ ευρώ
– 50-100Κ ευρώ
– 100+Κ ευρώΚατηγορία
4. MARKETING & COMMUNICATION:
Μια μικρή περιγραφή της υποψηφιότητάς σας.
Ποια ήταν η ενέργεια επικοινωνίας που υλοποιήσατε και ποια τα insights που σας οδήγησαν σε αυτήν την προσέγγιση; Πόσο δημιουργική και πόσο καινοτόμα ήταν η υλοποίηση της ενέργειας/ιδέας/έργου, σε σχέση με αντίστοιχα έργα της αγοράς;
Πόσο αποτελεσματική ήταν η ενέργεια και ποια ήταν τα οφέλη που προέκυψαν; Ποια ήταν η επίδοσή της σε σχέση με τους μετρήσιμους στόχους που είχαν τεθεί αρχικά και πώς συγκρίνεται με σχετικά benchmarks της αγοράς; Για ποιους λόγους θεωρείτε ότι αξίζει να βραβευτεί η υποψηφιότητά σας στην συγκεκριμένη κατηγορία;Κατηγορίες
6 VENUE EXPERIENCE, 7.1. Best Wedding Venue – Hotel και 7.2. Best Wedding Venue – Non–Hotel:
Προδιαγραφές και περιγραφή/προφίλ χώρου, έτη λειτουργίας, επένδυση σε τεχνολογία, αναφορά σε τυχόν ανακαίνιση/αναβάθμιση, εφαρμογή πολιτικής αειφορίας, πρόσβαση για ΑΜΕΑ, εγκαταστάσεις catering, αριθμός εργαζομένων, οργάνωση και διοίκηση, παράθεση ποσοτικών/ποιοτικών στοιχείων αναφορικά με τη χρήση του χώρου, τον αριθμό των εκδηλώσεων που φιλοξενεί σε ετήσια βάση, αναφορά σε δημιουργικές ή/και καινοτόμες χρήσεις του χώρου για την υλοποίηση εκδηλώσεων ή/ και δημιουργία νέων πακέτων υπηρεσιών κ.λπ.Κατηγορίες
5 EVENT PARTNERS / SUPPLIERS, 7.3-7.9:
Αναφορά σε παρεχόμενες υπηρεσίες/πακέτα υπηρεσιών, έτη λειτουργίας/δραστηριοποίησης στο χώρο, αριθμός εργαζόμενων, οργάνωση και διοίκηση, παράθεση ποσοτικών/ποιοτικών στοιχείων κ.λπ.ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
Διευκρινίζεται ότι εφόσον υπάρχουν εμπιστευτικά στοιχεία, η Διοργανώτρια Εταιρεία δεν θα προβεί στη δημοσιοποίησή τους, ωστόσο θα τα γνωστοποιήσει σε όσους έχουν σχέση µε τη διοργάνωση και την αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων (συμπεριλαμβανομένης ενδεικτικά, και όχι περιοριστικά της Κριτικής Επιτροπής, η οποία θα αξιολογεί αλλά δεν θα δημοσιοποιεί τυχόν εμπιστευτικά στοιχεία). Η Διοργανώτρια Εταιρεία ουδεμία ευθύνη φέρει για στοιχεία της υποψηφιότητας τα οποία δημοσιοποιήθηκαν και τα οποία δεν είχαν χαρακτηρισθεί ως εμπιστευτικά κατά την υποβολή της υποψηφιότητας από τη συμμετέχουσα εταιρεία/ομάδα, η οποία είναι και αποκλειστικά υπεύθυνη.
Διευκρινίζεται ότι εφόσον υπάρχουν εμπιστευτικά στοιχεία, η Διοργανώτρια Εταιρεία δεν θα προβεί στη δημοσιοποίησή τους, ωστόσο θα τα γνωστοποιήσει σε όσους έχουν σχέση µε τη διοργάνωση και την αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων (συμπεριλαμβανομένης ενδεικτικά, και όχι περιοριστικά της Κριτικής Επιτροπής, η οποία θα αξιολογεί αλλά δεν θα δημοσιοποιεί τυχόν εμπιστευτικά στοιχεία). Η Διοργανώτρια Εταιρεία ουδεμία ευθύνη φέρει για στοιχεία της υποψηφιότητας τα οποία δημοσιοποιήθηκαν και τα οποία δεν είχαν χαρακτηρισθεί ως εμπιστευτικά κατά την υποβολή της υποψηφιότητας από τη συμμετέχουσα εταιρεία/ομάδα, η οποία είναι και αποκλειστικά υπεύθυνη. Προαιρετικά ζητούμενα
Κόστος Υποψηφιότητας
CONTACT US